Hemma i Malmö..

Det har varit en fin dag. Spenderat eftermiddagen med min bror och hans tjej nere på Bo01, sittandes i solskenet med en stor latte och en massa kakor. Det har varit underbart! Vi har ej setts på länge, då han varit i Tokyo en månad. Kan märka att jag saknat honom väldigt mycket. Jag känner mig redan lugnare och jag har nära till leendet.


'



Har faktiskt spenderat hela kvällen med dom. Min bror lagade middag till oss och sen har vi bara kollat på tv och myst. Det är skönt och vara hemma. Nu skall jag dock sova, fick bara två timmars sömn igår natt.



Den här coola tavlan var det första jag såg när jag kom hem igår.
Fick den av min älskling Lee i födelsedags present.
Hon har själv målat den. Den är väldigt speciell för mig, precis som hon är!
Den påminner mig om vår tid på Bali. Är så tacksam för att jag har dig i mitt liv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0