På väg mot Oslo..

Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Så är vi i Oslo om några timmar igen. Det är en del och göra på jobb i dessa tider. Skulle haft en gäst med på tur, men hon blev sjuk den stackaren. Men, jag har haft fullt upp, så hur kul är det då att ha en gäst med. Hoppas hon följer med en annan dag, hade vatt kul och se henne efter all denna tid!

Min lediga tid idag gick till att ligga på däck en timme och sola. Sen cyklade jag och Chilie in till stan så att jag kunde köpa lite mediciner på apoteket. Var inne en snabbis på Magasin, och fick fatt i en jättesöt klänning!



På tillbaka vägen, hade jag en "nära döden" upplevelse! FÖR HELVETE!! Idioter till cyklister i denna stad!
Som plåster på såren, fick jag en is av Chilie. Tack vännen!

Det har varit en lång, men bra dag på jobb. Nu är det visst tid för mig att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0