De prät en de pröt..

En de KNÄCKEBRÖD!!



These were sent to me as a birthday gift.. And they tasted faboulus!

Är hemma igen. Lee är jättesjuk och jag själv mår inte heller alltför bra. Tror vi råkat ut för samma skit. Men jag har klarat mig undan med enbart stickande huvudvärk, magsmärtor och kvalme. Lee stackarn ser helt förstörd ut.

Vi fick en mysig dag igår, trots att vi båda mådde dåligt. Gjorde pastasallad och cyklade ner till tallriken. Låg och kollade på när de andra spelade kubb och bara snackade. Precis vad jag behövde efter dessa 16 dagar på havet.
När vi kom hem däckade jag på soffan och vaknade först 12 timmar senare. Min kropp är helt slutkörd och varenda muskel i kroppen värker. Jag hoppas det går över snart. Men jag är lite orolig över att det kanske är min "sjukdom" som börjat spöka igen. Men jag skall försöka vara positiv och hoppas på det bästa.

Morgonen började med rengöring och avfrostning av kyl och frys. Väldigt lugn dag här hemma. Har inte riktigt energi till att göra något. Mama kommer förbi om några timmar. Annat är det har jag inte planerat nått. Det är visst Möllevångsfestival ikväll. Har aldrig deltagit då jag jobbat var år. Får se om jag går en sväng ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0