Avatar i 3D

Wow säger jag bara! Vilken otroligt intressant film. Kom nyss hem från Royal. Var nere och såg Avatar i 3D med papa och brorsan. Söt papa var med 3d glasögon över sina egna. :)

Det började snöa när vi kom ut från biografen. Fint slut på en fin dag! Skall snart i säng.

Sov jättedåligt inatt i min nya säng. Massa dåliga drömmar och låg bara vred och vände på mig. Men dagen började bra. Jimbo ringde nästan precis efter att jag hade stigit upp. Mitt i vårt samtal plingade det på dörren och jag blev livrädd. Det var Jimbo! Han har lärt sig knepet i att få tag i mig! Jättekul och se honom. Vi har visst ej setts sedan november. Det är alltid så skönt och bara sitta och snacka med honom. Det gör mig glad och otroligt lugn. Det får snart bli frossar-dag!!

Gonatt världen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0