Resan bokad!!

Så har jag äntligen bokat och betalt min flygbiljett. Lite ändrade planer. Jag åker till Kuala Lumpur 9:e mars och Lee möter upp mig på flygplatsen. Vet ej om vi stannar där några dagar. Men förhoppningsvis kommer vi åka till Borneo på en tidspunkt. Jag vill ut i djungeln! KL ligger ju perfekt till, var man än vill åka.

Har fortfarande inte fått ett 100% svar från jobb, men Chefen säger att det kommer ordna sig. Så det får vi hoppas. För nu har jag ju pratat med Lee och bestämt träff. Plus att familjen ser fram emot att se mig i Manila också. Har beställt hemresa från Manila den 9:e maj. Så jag har två månader att göra vad jag vill, och åka var jag vill. Har vi tur, så kan vi träffa Johan som också är nere och reser runt. Hade vatt nice!

Jag är överlycklig att jag skall få träffa min bomullstuss, men jag har lite svårt att verkligen inse att jag skall åka! Eftersom att jag skall åka ut på jobb redan nu på söndag i tre veckor, så innebär det att jag kommer hem endast EN dag före jag åker till Kuala Lumpur. Så måste nog redan nu börja packa och ordna med vacciner etc. Eller åtminstone börja lägga fram vad jag skall ha med mig. Äntligen kommer jag få nytta av min ryggsäck!

Lee, du är underbar! Det betyder riktigt mycket för mig att få se dig. Love you!


Kommentarer
Bitte

Du är UNDERBAR Annica!!!

2010-02-12 @ 00:24:35
URL: http://bitte.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0