Är minnen alltid..

Något att spara på?

Facebook är inte den bästa uppfinningen. Man blir besatt, man blir paranoid, man snokar!

Jag snokar också, det kan jag inte förneka. Ibland gör jag det på personer från mitt förflutna. Varför? Är de verkligen så pass intressanta fortfarande? Eller är jag bara en idiot som inte kan låta bli? Att snoka får en massa minnen att "poppa" upp. På gott och ont. Många gånger frågar jag mig själv, vad tänkte jag egentligen här?

Detta gäller båda vänner, bekanta, X, och diverse lösa kontakter. Men ändå sitter man där, läser deras "wall", kollar på deras semesterbilder, snokar på flick-/pojk-vänner. Borde jag inte ha något bättre för mig?

Ibland känner jag mig lite patetisk! Snokade nyss på en person som hade stor inverkan på mig under åren 2007-2008.. Jag tror att var person som korsar min väg, fyller en viss "funktion". Man skall bara lära sig att urskilja det. Har många tankar ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0