Uppesittarkväll..

Är så himla trött idag, men får skylla mig själv! Det var menat att jag skulle tidigt i säng igår, men istället satt jag uppe halva natten med Michelle. Först var vi nere i messen och drack tea med dom andra. Men sen gick vi upp till min kabin. Fick en liten julklapp av henne också. Bild kommer upp senare. Så sött av henne! ♥ Det blev sent och vi hade himla mycket och prata om. Men trevligt var det trots att man går runt som en zombie idag. Tror nästan jag måste ta mig en liten tupplur om jag skall klara av kvällspasset.

Det är med kluvna känslor jag arbetar här ute. Jag har varit väck en längre period och fått mer perspektiv på situationen jag står i. Det som förgyller mina dagar, är de otroligt fina kollegorna man har här ute. Utan dom, så hade jag nog ej varit kvar på min arbetsplats. Men är jag redo för att gå vidare? Jag tänker var dag på för och nackdelar med och arbeta här. Nu saknar jag Chilie här ute med, den sötaste av dom sötaste! ♥ Jag har för länge sen märkt hur viktigt det är att ha vänner här ute som man kan lita på och prata med. Livet man lever då man arbetar så som vi gör, tär på en om man inte har vänner att förlita sig på och umgås med. Saknar henne!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0