Borde sova..

Sitter hemma hos far. Gått igenom schemat för veckan. Har en massa uppgifter som skall vara inlämnade på söndag. Blir intressant. Verkar inte som om Katarina hade fått in mina förra uppgifter som jag skickade in i November månad. Yiaaaks!! Det är mindre bra. Har prövat och skicka in dom här på kvällen igen, så får hoppas på att hon kan öppna upp excelfilen nu. Utbildningen för Ving har gått bra hittills. Andra dagen idag. Det har varit lärorikt och väldigt givande. Självklart har det varit mycket information att ta till sig. Som alltid, är jag väldigt förvirrad. Men jag tycker det är himla intressant och kul. Ser det som en ny utmaning, och en ny start. Kroppen mår väl si så där. Men försöker bita ihop. Det är inte så många timmar trots allt per dag som jag är där. Nu skall ni inte bli förvirrade. Jag skall inte lämna mitt nuvarande jobb för DFDS, men jag skall försöka jobba extra på Ving som resesäljare de dagar jag är hemma från havet. Vi får se hur det artar sig, som sagt så var det bara andra dagen idag. Men jag är positivt inställd till det hela.

Nu måste jag hem och sova. Ville prata med Rex ikväll, men messenger var inte helt optimalt. Så får tar det en annan dag. Såg faktiskt fram emot att prata med honom. Har känt att ja behöver det. God natt allihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0