Söndagsmys..

Efter cirka två timmars samtal med Rex, är det tid för lilla mig att gå hem och sova.

Söndagen har jag spenderat med vänner och familj. Lee har inte haft den bästa söndagen och att se henne nere, gjorde ont. Allt jag vill, är att hon skall må bra och känna sig behövd och omtyckt. Vad hade JAG gjort utan henne i mitt liv? Du skall veta att du är VIKTIG Lee, och jag har stor respekt för dig som individ.

Var även en sväng förbi Julija där även Stephanie var. Det blev kaffe och kaka och en massa tjejsnack.
Kvällen har jag spenderat hemma hos papa. Det blev sushi från Yukai, och två filmer. "Solomon Kane" och klassikern "Rumble in the Bronx". Riktigt slapp söndag, precis som vi gillar det!

Skall upp om mindre än fem timmar för att tvätta. Så jag får nog bege mig.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0