Det ar lugnt..

Och stilla. Fredag och Rex har ledigt fran jobb. Nyss atit. Skall bara gora mig i ordning och sen ut en svang. Han spelar fotboll ikvall, sa det blir nog en lugn hemmakvall for min del framfor tv eller datorn. Lite trist att han inte bor tattare pa Utrecht. Men vi far se vad jag finner pa.

Tack Lee, for att du tog dig tiden att prata med mig igar. Du har ratt i att ingen kan forandra, utom jag sjalv. Men jag behovde bara prata och fa en liten "push" av dig. Jag kanner mig lite lost har nere. Men jag skall gora mitt basta for att se det positiva istallet och bortse fran det jag tycker ar mindre bra. MISS YOU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0