Ubud-dha jävel..

Så var vi i Ubud. Igår blev det lite rundvandring i byn. Lite olika konstgallerier, butiker och den berömda marknaden som säljer allt från träskulpturer till täcken och mat, fick köpt lite souvenirer till familjen och mig själv. Padde, du kommer älska din present!

Har haft en mysdag med Lee idag. Fick en riktigt skön och behövlig akupressur massage, Har även klippt håret och färgat det. Nu är jag fin igen! Har saknat att ha lite alone time med henne. Det är supernice och resa runt med Johan och han är världens softaste och underbaraste snubbe, men ibland behöver man bara sina tjejkompisar.

Har varit "sjuk" i tre dagar nu. Febrig, ont och riktigt dålig i magen, smärtor i solarplexus, huvudvärk, disorienterad, kräker och förkyld. Känner mig full. Jobbigt värre!

Vi skiljs åt på tisdag Lee och jag, buhu! Lee åker till Thailand och jag åker norrut på Bali till Lovina ett par dagar. Har ingen aning om vad där är att se, så det blir en riktig upptäcksfärd.Sen blir det Java på fredag.

Nu stänger restauranten, så jag får avsluta här. Gonatt världen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0