Mabuhay... Manila!!

Antligen i Manila! Spenderade manga timmar pa flygplatsen igar innan jag satte mig pa planet som skulle ta mig till Filippinerna. Det tog bara fyra timmar, men utan filtar blev det en lang och iskall resa. Anlande till den nya terminalen pa NAIA. WoW! Riktigt fin men liten terminal. Det var enkelt att fa sitt bagage och ga igenom immigrationen. De haller pa att bygga upp ett helt nytt omrade utanfor terminal 3. Ser grymt nice ut! Brian hamtade upp mig, sa skont och se honom och resten av hans familj. Tto Boy ar ocksa hemma fran havet. Jobbar pa OASIS of the SEA. Sa det har varit en bra dag. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Borde sova, ar helt slut. Imorgon skall jag undersoka om dar ar nagra fina stallen att besoka som inte ligger alltfor langt vack.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0