En vanlig dag.. I Manila..

Vaknade valdigt sent pa eftermiddagen da jag hade mardrommar hela natten. Brian lag och sov brevid mig, sa det var latt att vanda sig om och fortsatta sova. Det har varit en helt vanlig vardag. Skont!

Hjalpe min kusin Kuya Arvin att tvatta klader och hanga upp det utomhus. Pa Old fashion vis saklart. Men sjalvklart borjade det aska och blixtra, det drojde inte lange forran det regnade. Regnet vrakte ner, forfoljer det mig? Min mosters man duschade i regnet, och sen tvattade vi bilen. Ja, varfor inte.

Akte in till Baclaran sent pa kvallen, for att ga till kyrkan med Arvin. Ett tips, tvatta inte ALLA era klader om ni sen valjer att aka till kyrkan. Jag fick lana klader av min "mini" moster. Jag ar en jatte jamnfort med henne!

Sen gick vi en svang nere vi Mall of Asia och fick aven var middag dar pa Padi's. De hade livemusic ikvall. Dar var bade bra, och mindre bra artister. Nu ar det tid for mig att forsoka sova, annu en sen natt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0