Tillbaks på vågorna..

Så var man tillbaks på jobb.. Nu står man på helt egna ben! Får se hur det går! Det är veckans brandövning ombord. men jag sitter som terminalvagt så jag får inte vara med. Ingen som informerade mig heller om att jag inte skulle bli avlöst.. Underligt.. Fick riktigt travlt denna morgon här nere. Massa konference gäster som ville ombord direkt när vi anlände. Självklart gick en av våra scanningdatorer offline.. Typiskt.. Blev lite stressat och Sjæfen fick komma ned. Slutade med att jag fick använda en annan istället.. Inte roligt och komma ner till stress.. FY!

Annars har jag inte haft en särskilt spännande morgoni övrigt  heller, har vikt ca 300 lönesedlar och lagt i kuvert.. Tror iaf att vi är runt 300 i besättningen totalt.. Nu kommer det fler konferencegäster.. Skriver mer senare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0