rubrik?

Så fick kvällen sig en oväntad snurr..

Städat hela dagen, vatt på toppen av berget! Dansat till bra musik och haft det allmänt bra med mig själv.
Åkte till Mobilia och handlade och bara en kort stund efter att ja kommit hem, så kom Mads.

Det har inte gått alltför bra. Först var allt lugnt, snackade lite och kollade på tv. Så lagade jag mat, och där under den halv timmen, gick nånting helt snett.. Jag vet inte alls hur jag skall hantera situationen eller honom. Han mår ju tydligen riktigt dåligt, och gråter hela tiden. Vad skall jag göra? Jag vill så gärna hjälpa, men kan nog inte.

Vet inte hur bra det är för honom att umgås med mig, kanske gör det saker bara värre?
Har själv en del och klura på nu, och han förvirrar mig. Vad vill han mig? Tycker han velar fram och tillbaks en hel del. Men han vet nog inte ens själv var han står i allt detta, eller vad han vill och känner.

Tror jag avslutar här, det är för mycket för mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0