Phillie food..

Så blev det födelsedags middag hemma hos mami. Traditionell philippino food. Inte helt fel!
Hade en jättetrevlig middag, trots mina kramper i magen. Jag undrar vad det kan bero på, har haft de ända sen Gran Canaria. Är inte dålig, har bara otroliga kramper. Tack för en riktigt lyckad afton. Mahal kita..



Utöver middag hos mami.. Har jag även nått med en "chocolate dream" behandling tidigare idag.

Först fick man en helkropps chokladpeeling som kändes väldigt djupt rengörande.
Efter det fick jag ett varmt bad i chokladskum, och under tiden som jag låg i badet fick jag först en mild ansiktspeeling efterföljt av lermask och ansiktsmassage med lavendelolja. Jasna som utförde behandlingen, hade väldigt mjuka med precisa rörelser när hon masserade ansiktet. Fick även filat mina ömma fötter. Efter badet, fick jag en helkroppsmassage i varm chokladolja! Jag kan varmt rekommendera Jasna och hennes behandlingar. Jag vet att jag kommer återvända till henne inom snar framtid.
Kolla gärna hennes hemsida;

http://milstenenspa.se



Efter behandlingen var jag en sväng förbi stan och lagerhaus. Sen åkte jag till Värnhem för och hooka med Julija och Sara. Mötte Sara på Centralen, som var på väg åt fel håll med fel buss.. Typiskt Sara.. haha.. Julija var hos Taibe och skulle plocka ögonbrynen. Så fick jag en gratis ansiktsbehandling med ultraviolett strålning eller nått. Perfekt! Snurra runt inne på Entré och tog en kaffe på Barista. Sen var det raka vägen hem till Mads, och sen till mami.. Det var min dag i korthet! Nu skall jag softa.. Natti..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0