IQ badboll..

Chill dag.. Mår bättre idag än igår.. Säger inte att jag är på topp idag. Men har iaf hållt mig på jämn nivå.
Har inte haft jätte mycket och göra, men tillräckligt.. Jonas.. Sjæfen, mötte ut idag. Nu vet han också.. De verkar ha god förståelse för min situation. Så skall iaf inte oroa mig över det med att jag kanske inte är helt med i svängarna.. Gått igenom lite jobb också med omkonteringar and stuff..

Gick ut en sväng med Michelle i eftermiddags då vi hade fri. Vi skulle egentligen bara till Netto och handla lite. Men sen tog hon med mig till ett fint café som ligger i samma område som vi ligger till. Så blev det kaffe och lite chit chat.. Mycket trevligt! Vi känner inte varann sen innan, men det jag fått se av henne hittills gillar jag. Toppen tjej!

Satte mig i ångbastun här efter jobb i en halvtimme, och sen fick jag också solat i tio minuter.. Verkligen avslappnande. Efter det hade vi ett kort avdelningsmöte, där vi fick veta att vår andra chef.. Morten. Blivit uppsagd idag från Pearl. Samma dag som han skulle hem.. Trist! Men han skall över på något av våra andra skepp istället. Knud kommer ta över hans tjänst. Så det har varit lite omtumlande för allesamman tror jag.

Nå.. Nu sitter jag med kollegorna.. Så tror jag avslutar här.. Gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0