Vinter?

Söndag.. Klockan vreds tillbaks en timme inatt till vintertid. Mama var inte helt uppdaterad, så hon ringde och väckte mig klockan 7:50 imorse! Det var min skönhetssömn det!

Vibeke har nyss lämnat Malmö och mig. Back to Copenhagen. Känner kylan i vinden, borde kanske stänga köksfönstret. Det är grått och disigt ute. Riktig höstdag här ute i ghettot. Känner vintern närma sig.

Tror jag skall leta upp mina Hello Kitty raggsockor, och mysa med någon riktigt varm tröjja och en stor kopp thé. Mama är på väg över på besök så måste snart brygga kaffe till henne. Ha en underbar söndag allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0