sjuk..

Inget mer jobb för min del idag. Har blivit uppskickad på cabinen och så kommer Vibeke stanna ute en extra tur och jobba för mig. Tack underbara Vibz! Har knappt kunnat sova inatt. Vet inte om jag haft feber, men har svettats otroligt mycket och haft det riktigt varmt. Kräkts flera gånger och hela kroppen är öm. Har huvudvärk deluxe också. Fick en "styrmands cocktail" för en stund sen av Sven, så får se om det hjälper. 1800mg piller. Kan det bli bättre? Har ingen aning om vad det är jag stoppat i mig. Men så länge de fungerar så är Annica glad. Så nu skall jag försöka sova lite. Skall bara drick upp mitt kamomill thé.. Gonatt..



Kommentarer
Annica P

Krya på dig hjærtat <3

2009-10-08 @ 11:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0