Misshandel!

Sitter på min cabin och äter min lunch, två sandwich. Blev lite sent. Är yr, nyss fått massage av Maj-Britt. Hon var mer hårdhänt av vad jag hade föreställt mig, underbart! Helkroppsmassage och hon använde även en "sugis" på min rygg för att massera bindväven. Precis vad jag behövde. Har haft riktigt ont i hela kroppen nu sista tiden. Kommer jag någonsin slippa dessa smärtor? Tycker bara de blir värre och värre med åren. Men så länge jag kan gå normalt, så skall jag vara glad. Hoppas aldrig jag får tillbaks smärtorna och inflammationen som jag drabbades av för några år sen. Inget trevlig känsla att vakna upp mitt i natten och ha förlorat känslen i båda benen.

Kan inte bestämma mig om jag skall lägga mig en timme, eller om jag skall försöka hålla mig vaken och kanske duscha och sånt redan nu. Incheckning startar ju kl. 15.00 men jag skall helst hinna med att kontrollera kollegornas timmar och diverse smått innan dess. Blir sent ikväll. Vi skall ha avdelningsmöte kl. 21.30 och fælles spisning. Vilket iof inte är helt fel.. Steaks!!
Tror det blir sång och dans i duschen nu!




~saknar~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0