Mickey D's..

Bojkottade lunchen i messen idag. Sur var jag och riktigt sugen på flottig mat. Så efter många och men, visade Kim mig var närmsta Mickey D's låg på en satellitkarta och lilla Annie cyklade ut på jakt efter mat. Det blev en mellan Mcfeast meny, två cheeseburgers och dubbelportion chili cheese pops! Vadå hungrig?

Vad har mer hänt denna spännande dag? Antagligen inget av intresse för er. Har lekt praktikant uppe i info hos Kim. Vi skall ju gärna kunna komma upp och hjälpa till om de har mycket och göra. Så ikväll fick jag lektion i hur man uppgraderar och flyttar gäster till andra hytter. Fick även gått igenom de olika turer vi säljer etc. Han är otroligt hjälpsam och duktigt den dära Chakka! -me like- Får nog fortsätta mina lektioner imorgon afton.

Efter jobb blev det lite shopping. Köpte cigg, deo och ansiktscreme. Förresten så kan jag rekommendera Biotherms deo pure. Den håller riktigt bra och doftar väldigt neutralt. Bra för oss med känslig hy. Ja, så köpte jag självklart Clarins Hydraquench cooling cream-gel.

Sen blev det mys nere i sofforna i messen med Alex, Chilie, Kim och Michelle. Lite senare joinade även Christoffer och Knud oss. Det blev popcorn, läsk, chips, cookies och pez! Skön kväll.. Även om alla är trötta efter jobb, så behöver vi detta sociala ibland. För att orka med och vara här ute tror jag. Jag vet att jag behöver det iaf efter en lång dag på kontoret. Man ser inte de andra så mycket just under arbetstimmarna tyvärr. Nu är det dock tid för mig att säga adjö och lägga mig.. Natti..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0