Kanelbullens dag..

Så var det visst kanelbullens dag! Jag vill också ha kanelkullar! Får antaligen inga här ute. Någon som vill vara söt och komma förbi med några? Varför firar man egentligen kanelbullen? Tror jag måste ta mig tid och ta reda på det! Sov rätt många timmar inatt.. La mig runt nio tiden igår afton, och vaknade runt sju imorse. Har dock vaknat flera gånger inatt av skåpdörrar och lådor som öppnat och stängt sig, grejjer som flugit omkring på hyllorna och att man rullade in i väggen. Så det var inte den bästa sömnen man fick trots att jag för en gångs skulle fick många timmar.. Det gungade en hel del, och det blev värre mitt i natten. Men klarade mig från att bli dålig iaf.

Skriver mer senare. Fryser om fingrarna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0