Kaffe sjuka..

Herr. Broholm kom hit tidigare idag, satt och snackade lite här hemma. Sen åkte vi in till stan. Satte oss på Barista och jag fick en jättegod ädelostpaj och massa kaffe. Älskar det här med och fika. Sitta i flera timmar, snacka om allt möjligt och dricka gott! Padde är en bra vän, och han passar perfekt som fika-partner!! Det är inte alla som passar som det. Många tröttnar efter en timme eller så. Men samtalsämnena tog ej slut. Härligt!


Har ni vägarna förbi Barista i Malmö så kan jag varmt rekommendera deras pajer!


R.I.P lilla nyckelpiga som vi fann på golvet!


Här sitter Padde och sörjer sin lilla nyckelpiga..

Jag i mitt nya fina linne..

Har fått höra att detta liknar mig. Så jag var ju bara tvungen och köpa linnet.
Ni finner det på www.kandeeshop.se

Neh, nu måste jag vara social mot Marcello som nyss kom hit. Thé och nybakade bullar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0