Ingen rubrik..

Sitter fortfarande i uniform och klockan är mycket ser jag. Känns som om det varit en extremt lång dag. Det enda jag mer eller mindre ägnat dagen åt är arbetstimmarna för mina kollegor. Skrivit in dom sista från maskin och däck, kollat så att ingen glömt skriva timmar eller skrivit för många timmar. Det har varit frustrerande kan jag lova er. Man ber alla avdelnings chefer om att dubbelkolla så att allt är klart, men icke.. Så många som missat och skriva in sina timmar innan de lagt ner mapparna till mig.


Vi har 1200 passagerare med idag. 400 av dom är från CBS, Copenhagen Business School. Ungdomar överallt! Undrar om det kommer bli kaos inatt? In-check var kaotisk. Inte för att vi egentligen hade mycket och göra. CBS gruppen fick ju lov och gå ombord en halv timme före alla andra. Men det var så mycket småting som gjorde mitt arbete svårare. Slutade bara med att jag var irriterad och trött. Sen att folk inte lär sig att komma i tid. Sista 4 gästerna ankom till båten PRICK! No good!


Kvällen har varit lång. Chefen och jag har druckit massa kaffe och suckat över vårt arbete. Men vi ligger på räls, har blivit klara med det mesta. Sista ruschen imorgon bitti. Sen blir det förhoppningsvis några lugna dagar innan vi skall gå igång med konti-afstämningar.


Sov 1½ timma i eftermiddag, så jag kan inte förstå varför jag är så trött nu. Sov heller inte många timmar igår natt, cirka tre skulle jag tippa på. Fastnade i telefon. Borde faktiskt lägga mig snart. Natti..

 



Kommentarer
Bitte

Snart fullmåne...ibland blir det svårt att somna...

2009-10-31 @ 15:51:13
URL: http://bitte.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0