Hoffmaestro..

Sitter här i soffan och lyssnar på Hoffmaestro's So do you. Så himla skön. Kan verkligen rekommendera er att lyssna på deras musik. Fick nyligen själv reda på deras existens och jag föll direkt för dem.



Vaknade sent idag igen. Börjat bli en dålig vana nu när Mads varit här hemma. Men det kommer nog bli ändring på det från och med imorgon. För då är jag tillbaks på jobb igen. Men denna gång blir det bara i 12 dagar. Har inte ens packat ännu och det är sent.

Var i stan och fick inhandlat nya arbetsskor idag. Jag är tacksam att jag hade Mads med mig. Han var med mig sist då jag köpte mina högklackade ecco skor också som jag fortfarande får jätteont i fötterna av. Den gången försökte han få mig att avstå från att köpa dem. Men jag var inte så smart att jag lyssnade på honom. Så idag var det bekvämligheten före utseendet!



Fick 30% rabatt på båda skorna, så betalade bara 890,- i allt, och fick en shine svamp på köpet! Det kallar jag ett bra kap! Har börjat få svåra problem med ryggen igen, så jag hoppas dessa fotriktiga skor kan avlasta ryggen lite.

Fick även träffat Johanna här på kvällen. Följde med henne på VIP kväll på Topshop i Lund. Men jag hittade faktiskt inte nånting alls, så där sparade jag dom pengarna. Det var kaos med alla tjejer som sprang runt och det vara bara rörigt och jobbigt.

Mads åkte hem till Aalborg idag. Så nu när jag kom hem efter Lund, kändes det så otroligt tomt och tyst igen. Det har varit en massa svajandes fram och tillbaka med våra känslor denna vecka. Men i det stora hela, så har det gått bra och vi har varit glada för varandras sällskap. Nu får vi se vad som händer. Babysteps..

Har suttit och pratat med P.N i flera timmar på messenger nu om gamla minnen och tankar. Man tror att man minns allt, alla detaljer i sitt liv och sin vardag. Man tror att man är så väl medveten om allt som sker runt en och alla andras tankar. Men nån gång chockeras man. Vad har man känt och vad har man tänkt? Man glömmer lätt har jag märkt..

Nu är det nog dags att packa väskan och sova.. Gonatt världen! Natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0