God natt..

Fan, internet gick offline och hela mitt långa inlägg försvann. Får se om jag kan skriva om det i korthet.

Efter en stor steak och två bakade potatisar, så måste jag säg att jag är trött, mätt och belåten.

Kvällen har varit lång.. Fick fri vid halv åtta, gick ner till adventure club och fick badat i jacuzzin och svettas lite i dampbadet. Det var mycket folk där ikväll, mest ryskor. En del tog sig friheten att bada näck. haha.. Michelle var inte helt med på den notan, och de fick snart gå. En del förstår bara inte det med familje område. Hann även med att sola innan det var dags för avdelningsmöte samman med Marianne Hagen. God mat och givande möte.

Efter mötet gick vi ner i mässen där jag satt och drack thé och snackade skit samman med Michelle och Kim.
Nu är det dock tid för mig att lägga mig. Störde mig på att inlägget raderades, så hållt mig uppe vid datorn för och kolla om nätet skulle komma tillbaks, vilket det gjorde.. Det försvinner visst alltid vid denna tidspunkt, kan ha och göra med att vi är för långt från kusten. I vilket fall, så är jag helt slutkörd efter massagen tidigare idag så nu skall jag lägga mig i sängen och kolla på vänner på tv. Sov gott allihopa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0