förvirring.trött.sällskap.youtube.bullar.

Precis fått tillgång till min kära laptop igen. Padde och Martin har varit här några timmar och suttit fastklistrade på youtube. Var inte ens medveten om att det var så sent. Kul med oväntat sällskap. Borde varit i säng för länge sedan. Håller på att packa, jag åker hem till älsklingen imorgon. Vill inte vara ensam här hemma, bättre att han får ta hand om mig. Men jag mår helt klart bättre, men är inte helt på topp ännu. Fortfarande ont i magen och ont i hela kroppen. Hoppas det försvinner snart, tills dess dricker jag mitt thé och lever på mackor. Martin har nyss gått och Padde har varit nere och köpt nybakade bullar. -mums-

Jag har varit hos mama mestadels av dagen. Var ute en sväng, vilket var riktigt skönt. Ruggigt väder och småregnade, men det var en härlig känsla. Vi gick till entré, och fick slösat lite pengar..

Fick bland annat ny höstjacka, stövlar, festskor, leggings till mig och mama, stövlar till mama och linne.
Tänkte lägga upp bilder, det är visst något problem med servern de kommer upp så fort det fungerar igen.



Har även beställt linne och en oversize t-shirt hos Kan Dee, så de kommer nån gång inom de närmsta veckorna!

Jag tror jag skall i säng nu. Natti..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0