Så svårt..

Det är otroligt tråkigt och bara va på sin cabin. Nu är jag iaf mätt. Michelle var ute i byn och köpte med sig italiensk canelloni hem som bara var SÅ god! Mina smaklökar njöt verkligen!

Har ingenting och göra, kollar på dåliga tv-program och checkar facebook typ varannan minut om något nytt har skett. Vilket det såklart inte har. Kan inte sova, och medicinen jag fick i mig imorse har nog ej hjälpt.

Min kära Selma kom ombord idag. Vi har ej setts på evigheter. Hon var nyss förbi för att snacka lite. Så underbart att se henne igen. Typiskt att jag är sjuk nu. Hon har börjat studera uppe i Aalborg, men är ute extra som tjener. Får hoppas på att vi kan umgås lite ändå. Har bara SÅ mycket vi måste catch up om..

Samtalet med Mads igår spårade visst ut lite. Blev bara ännu mer ledsen och sårad. Ibland kan han bara vara alltför ärlig och det gör mig bara så upprörd. Men han har ju rätt till sin åsikt. Båda hans mobiler är avstängda idag, det gör mig lite nervös. De är alltid på annars! Jag kan inte ha det så här. Det är antingen eller.. Jag kan inte hjälpa att jag är förälskad i honom, men jag undrar om han är förälskad i mig? Går ut ifrån att du läser min blogg fortfarande, ta inte illa upp. Jag menar inget illa med det jag skriver. Jag är bara otroligt ensam idag och önskar jag kunde se dig i ögonen när vi snackar istället för att det skall vara över messenger. Hoppas jag får tag i dig.. Hoppas jag får träffa dig igen snart. Står inte ut med alla tankar..

Skall lägga mig igen..

Dagens låt "Så svårt" med JPS ft Mona med beats av söta lilla Henke a.ka. El Sheriffo.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0