Doktor besök..

Chilie var nyss förbi med grönt thé, bulle och wienerbröd. Har sjukt ont i magen. Snackade med chefen imorse, och överstyrmand tyckte det var en bra idé om jag kom in till en läkare och får kollat det. Men eftersom det är lördag, kan jag inte komma till skibsläkaren. Så jag får masa mig ner till jourcentralen och se om jag kommer in där. Söta Chilie har sagt at hon gärna följer med mig. Jag är verkligen tacksam för att jag har så underbara kollegor som verkligen ställer upp. Bara det att de hela tiden ringer, och kommer förbi med mat.

Vi ankommer om en halvtimme, så jag tror att jag skall dricka upp mitt thé och få på mig lite varmare kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0