Tid för harmoni..

  • Vaknar kl. 8:00
  • Helt utmattad står jag upp.
  • 10:00 tid för ansiktsbehandling på Rosa salong.
  • Harmonisk musik, ansiktsmassage, peeling, ansiktsmask etc.
  • Somnar..
  • Blir väckt.. Dags för klipp och färg.
  • Bestämmer oss för en röd/brun färg.
  • Somnar i stolen medan de tvättar mitt hår.
  • Färgas.. och klipps.. Nästan 10cm försvann i ett ryck!
  • 13:30 Klar!!
  • Tar bussen ner till Restaurant Any Time. Lunch hos papa, får köttbullar med mos.
  • Fika på Espresso house med papa.
  • Snurrar runt i stan. Trött, sliten, hängiga ögon.
  • Snackar med Jimsan i tele. Får tips om att ha en harmonisk kväll för mig själv.
  • Promenerar genom hela stan.
  • Köper kamomill- och enchinacea-thé, förkylningshonung och olika rökelser.
  • Inhandlar rotfrukter på Ica inför veckans soppa.
  • Nudlar till middag.. Sömnig!
  • Lyssnar på Buddhistisk meditation musik.



Det var dagen i korthet. Snart tid och krypa ner i soffan under en varm filt med en kopp thé och känna doften av mina harmoniska rökelser..






Höstmys utanför mitt hus.. Gonatt på er allihopa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0