Steget..

Idag tog jag ofrivilligt steget att berätta för Mads att jag gått vidare och kommit över honom. Det handlar inte om att någon ny har kommit in i mitt liv, eller att någon har tagit hans plats. Men jag har gått vidare. Tagit tag i mig själv och blickar framåt istället för bak i tiden. Det lönar sig inte och grubbla över det gamla.

Men han har visst haft på känn att jag mött någon ny, så han ville gärna veta hur det låg till. Det blev inget trevligt samtal. Vill inte såra, men det gör man ju i vilket fall. Bara höra orden; Jag har gått vidare. Jag vet ju själv hur jag kommer reagera den dagen han säger samma ord till mig. OM han nu kommer göra det efter detta samtal. Jag önskar bara honom det bästa, DEN bästa! Så den dag han säger till mig att han funnit en ny kvinna, den dagen blir jag otroligt glad för hans skull.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0