Kinderägg och brunch..

Varit en soft söndag. Vet inte ens var timmarna försvann imorse. Men helt plötsligt var det lunchtid. Tog en taxi in till hovedbanegården med Selma och Jane. Lämnade in deras resväskor, och sen promenerade vi ner längs Istedsgade ner till Chilie.. SÅ nice lägenhet hon har. Exakt vad jag hade velat ha. Old school och massa små rum.
 

Utanför Chilie finns en KUL grill! Var ju bara tvungen och ta foto.

Hängde hos henne ett tag. Sen åkte jag och Chilie in till Nørreport och fick brunch inne på Marius.



Fullt ös nere i in-check idag. Flera gäster som åkt ner med Crown of Scandinavia i helgen för att gå på Sensation i Köpenhamn hade ju blivit portade från att åka med dom hem. De blev härmed också portade från att åka med oss idag. För att undgå problem med dessa gäster som varit fulla, höga och förstört en massa på Crown. Så satte vi in tre av våra ISPS vakter, tre externa security guards och tre poliser som stod utanför terminalen. Vår Business Leader Service och min chef var också nere på biljettkontoret med oss. Visst var där lite sura miner, och småtjaffs. Men det hela gick trots allt rätt bra och smidigt tycker jag.

Är trött kan jag märka. Suttit med Chilie i mässen och ätit popcorn, kinderägg och julgodis! YUMMI!!
Beställt lite fler Kan Dee plagg också! Intresserad? Kolla in: KAN DEE

Nu tror jag det är dags för mig att krypa ner i sängen och falla i sömn till ljudet av motorerna..


Satt och filosoferade i min cabin tidigare idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0