Idag och igår..

Orkade ej skriva igår. Vilken dag man hade. Somnade till i terminalen. Sen var hela dagen förstörd. Sov på eftermiddagen, vilket resulterade i att jag ej kunde sova inatt. Därav har jag varit mega trött hela dagen idag.

Eller så berodde det kanske på att Kim kom upp till min cabin med massa godis och chips på kvällen och vi satt och proppade i oss det tills vi fick ont i magen.


Fint foto på Kim, Marcin och Vibeke. Mina söta info kollegor.

Var i stan i eftermiddags, tog en kaffe med Sara. Hatar verkligen att vi går i mottörn nu. Men det är tur hon bor i Köpenhamn, så vi kan ses när hon kommer hem på fri åtminstone.

Annars har det varit en soft dag. Chilie åkte hem, vilket jag inte är helt tillfreds med heller. Men Kimsan och Louise är fortfarande ute. Sen har jag ju Michelle och Pernille. Så det är fint!

Sen kan man alltid stå och bugga Snorre nere i terminalen om eftermiddagarna. Men han skall dock bara vara på roomservice fram till torsdag. Vilket är lite synd. Hade hellre jobbat fulltid med honom.



Bilder från gårdagen kommer upp imorgon då förbindelsen är bättre. Sov gott allesamman..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0