Första dagen..

På jobb avklarad! Dags att bädda sängen och krypa ned för att vaggas till sömns.

Varit en sån där uppstressad första dag på jobb. Ingenting fungerar när man kommer ut på jobb. Data systemet är nere, stressad chef som försöker ordna it-problemen o.s.v.

Men det har varit okej trots allt.  Jag är normalt nere på biljettkontoret och hjälper till om eftermiddagarna, men idag stod jag nere vid in-checknings disken med Christel och kontrollerade pass och boardingkort. In-checkning gick hyfsat, in-scannings programmet körde inte helt optimalt efter kraschen men det gick. Haft tryckande huvudvärk hela kvällen men det är nog för att jag inte hade ätit mer än lite sallad till kvällsmat och fått alldeles för lite vatten i mig. Magen strejkar!

Imorgon är en ny dag med nya friska tag!

Gonatt världen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0