1 trip left..

Nyss kommit tillbaks till båten efter en promenad i regnet. Varit nere i stan på jobbärenden. Hann med en runda inne på H&M där jag fann två enkla vardagsklänningar till en billig peng.. Goodie!
Lunchen blev två cheeseburgers och lite poppers.

Så har jag bara en tur fram och tillbaks till Köpenhamn, så får jag åka hem! James Pinchin, vår lilla Kiwi som jag jobbade med på Queen of Scandinavia. Kommer på fritur imorgon enkel tur. Det blir trevligt.

Arbetade sent igår, och hade en riktigt soft kväll samman med Errebo. Kollade på The fifth element och åt massa gottis och slogs med bamsar. Tack för godis och sällskap.


  

Har verkligen ett behov för att vara social här ute nu känner jag. Annars orkar man ej jobba riktigt.

Dags för in-check i terminalen..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0