tystnad..

Det har varit en stor tystnad från min sida, jag förstår inte varför jag inte sätter mig ned i 5minuter och bara får skrivit en rad eller två. Saknar skrivandet, men ändå så är jag så frånvarande.

Tiden här ute står nästan stilla.. Dagarna har blivit till rutin, och det sker inte mkt nytt. Har fortf inte tankar på att åka hem. Har varit här i 6½ vecka nu. Vissa dagar önskar jag dock att jag vore någon helt annanstans. Det har varit lite småfrustrerande med alla fulla människor, bokningar som gått helt fel och personer som är allmänt jobbiga. Nu säger jag inte att det gäller alla, för majoriteten av våra gäster är underbara! Förra veckan var väldigt lugn, så jag fick tiden till att gå genom småting som skulle ordnas, kontoret som skulle rengöras och facebook.. :p

Trots att jag är omringad av massa söta kollegor och vänner (+gäster) så kan jag inte hjälpa att jag ibland känner mig lite ensam och uttråkad. Drömmer mig bort, önskar jag vore på resande fot någonstans..

Nu har jag och Mads beställt resa till Spanien den 24/5-11/6 iaf, så jag har något att se fram emot, och mest ser jag fram emot att få vara mer samman med Mads och uppleva nya saker och ställen. :o)

Vi vet fortf inte officiellt om vi kommer förlängas här i Oskarshamn, men det är iaf klart att de är försinkade med deras arbete där uppe, hur mkt de ligger efter vet jag inte dock. Men vi får bara ta det som det kommer. Jag ställer iaf in mig mentalt på att vi skall vara här till juli.. Så är jag förberedd! :)

Det blir inte mkt mer skrivande, för nu kom ju såklart Mads :p ... Så jag tror bara vi går upp och lägger oss en sväng..
Mkt tankar.. dåliga drömmar...........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0