stillheten..

Queen ligger här som ett spökskepp.. Stillheten har tagit över.. De flesta har åkt hem över helgen..
Tror det kommer va lugnan nu de närmaste dagarna.. Fylleriet har tagit en paus. Återstår att se om fyllorna blir hårdna nu i helgen. Men av någon anledning, tvivlar jag.. Med tanke på de sista 2 helgerna som gått och det som skett..

R.I.P .. and God bless..

Sara har varit här i 2 dagar och besökt Lars.. Så jag fick möjligheten och hänga lite med henne igår eftermiddag.
Det blev en runda i byn och en fika.. :) O massa chitchat.. :)) Minns inte ens sist vi sågs, så det blev en riktigt trevlig dag!

Skall kolla lite på flyg till Aalborg med Mads nu tänkte jag. Vi åker upp och besöker familjen veckan innan vi skall till Spanien. Få lite quality time och lära känna dom lite bättre.. :) Det har ju inte blivit att jag mött dom så ofta.. Inte för att jag inte vill, för jag vill verkligen komma in i familjen. Men pga jobb etc.. Så det blir några dagar där uppe, hoppas på att vi får fint vårväder =)


Här har vi henne..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0