buksmärtor..

Normalt brukar jag ta mig en lur vid den här tiden. Men inte idag. Fick tillräckligt med sömn igår tror jag..

Vaknade med enorma buksmärtor på vänster sida i lördags natt.. Efter en timme rullandes runt, fick överstyrmand Thomas komma ner, som såklart inte visste var d var, fick morfin o somnade igen.. På morgonen var smärtorna fortf kvar, så jag fick åka in på akutmottagningenm, som inte gjorde mer än några vanliga tester..
Fick ligga på cabinen hela dagen, såg alla förfärliga tv-shower, läste tidningar och hade allmänt tråkigt..

Jobbar idag, men tar det rätt lugnt.. Har några timmar fri nu bara.. Fortf ont i magen.. Men men..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0