Stockholm stad..

Fredag afton.. Snart dags och sova.. Jag drömde något riktigt underligt natten till idag.. Om Alex.. Why? Det hela var väldigt obehagligt, och då jag vaknade förstod jag knappt om det var en dröm eller verklighet.. Har inte kunnat sluta tänka på det.

Solen log på oss idag och det var varmt och skönt. Var inne med papa i Stockholm stad. Gick en runda på Sergelstorg, var inne på Hötorgshallen och kollade deras saluhall.. WOW! De hade t.om en Filippinsk disk.. Så jag fick tag i Halo-Halo!! Weeeo! Käkade burrito på Kungshallen.. Gick neråt på Drottningsgatan ner mot Gamla stan.. Det var väldigt vackert. Jag har ju inte varit i Sthlm sen jag var väldigt liten, och jag minns ju inte så mycket av det heller. Fick en jättefin grön sjal och en svart handväska av papa inne på Indiska också.

 
Sergels Torg

Utanför Riksdagen

Gamla Stan

Blickar ut över hamnen

Fin ny sjal

och väska..

Det har allmänt varit en skön dag. Marika har kommit hit.. :o) Riktigt kul och se min lilla cuz! Fick oss en god middag.. Igen! Snackat massa skit.. Softat framför tv.n. Nu verkar alla off och skall i säng, så det är väl dags för mig och avsluta.. Natti!


Kommentarer
T

prat en de prot

2010-05-17 @ 18:58:44
URL: http://t.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0