skog.lerpölar.svamp.svettigt.blåbär.blöta skor. Svensk Sommar!! ♥

Nyss kommit hem från en två timmar lång tur genom skogen med papa. Vi hade självklart med Tito och även lilla Tilda.. Två gamlingar som ligger nyduschade på terassen där nere och vilar sig.. Det  var en skön promenad, plockade massor med blåbär, och papa fann en hel del kantareller.

   

Igår hade A.C lite familj över.. Papas faster Margareta, hennes man Tapani och barnbarnet Viktor. Papas farbror Lasse var också här med sin Karin.. Så det var en trevlig liten samling med folk. Men när man inte känner sin släkt så kan det bli lite för stor dos vill jag påstå. Jag har ju inte sett dem sen jag var liten i princip. Vi fick oss iaf en god middag och det var på tiden att jag fick träffa dom.

  

Vi åker hem imorgon bitti. Längtar faktiskt hem. Det har vatt skönt och vara ute på landet och träffa familjen. Men nu känner jag att det är dags att komma hem.. Ligga i min egen, SÖNDRIGA säng och träffa min man. *saknat*
Får två hela dagar hemma, sen skall jag ut på Pearl och jobba igen.. Har ej varit ombord på över sex månader. Så de kommer väl tvinga en och vara med på "kend dit skib" igen. Nu blir det ny tjänst som sekreterare, det blir intressant!

Ha det bra alla där ute som läser.. Vi ses snart igen!


Kommentarer
Cissi

har det redan kommit blåbär?! :) Mums!

2009-07-12 @ 17:20:52
URL: http://cilicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0