I feel Superduper!! :)

Solen skiner och det kommer en lätt bris över havet.. På väg mot Oslo igen.. Två dagar kvar tills jag skall hem. Det skall bli så skönt. Jag märker att jag mentalt, är helt slutkörd! Men samtidigt är jag hög, hög på glädje! Ler hela tiden och känner att jag fått mig en kick av positiv anda! Jag är kär!!

Jag har inte skrivit på några dagar, men det beror på att jag haft besök ombord av min kära pojke. Han kom i söndags.
Det har varit härligt och ha honom här. Jag har ju jobbat, men det har ändå varit bra. Har saknat honom och jag är tacksam för att han orkade komma ut här. Vi har inte gjort så mycket. Var av en sväng i Oslo och tog oss en fika igår. Sen har vi mest legat i sängen och kollat på tv tillsammans. Men vi såg inte så mycket av varann idag, för när jag fick fri kl. 11  och ville väcka honom för att äta lunch, slutade det med att jag totaldäckade istället och sov nästan tre timmar. Så när jag vaknade igen lite innan 2, så var det tid för mig att sätta på mig uniformen och börja jobba igen. Hann knappt säga hejdå till varann, det blev lite snabbt i terminalen bara eftersom jag stod med gäster på biljettkontoret. Men vi ses snart igen ju!

Händer nog inte så mycket mer idag, skall betala räkningar och kolla lite på tv tror jag. Eller kanske spela Zelda.. hehe..

Natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0