Home sweet home!

Är äntligen hemma.. Sitter i sängen och lyssnar på Beat it och har precis betalt alla räkningar.. Det är skönt och vara hemma. Vi gjorde inte alls mycket igår.. Sov, kollade på tv, sov lite till, åt tacos, kollade på tv.. SOV ännu mera. Jag har varit riktigt trött.. Vet inte hur många timmar jag har sovit inatt, men jag vaknade först runt lunch tid idag.

Har ont i ryggen, måste verkligen få tag i en ny säng.. Skriver mer senare..
2009-07-31 @ 12:32:10



Nyss kommit hem från stan. Vi bestämde oss för att åka in till pildammsparken och mata änderna.. Men var har alla änder tagit vägen? Har de dött ut eller bara flyttat? Parken bestod mest av gäss och måsar. Inte alltför spännande. Så brödet vi hade köpt med oss har följt med oss hem igen. Får försöka leta reda på änderna en annan dag. Tycker Pildammsparken rent allmänt såg rätt sliten ut. How come? Gräsmattorna var uttorkade och bestod mest av kala fläckar.
Så har vi vatt på Ica och handlat in. Så nu blir det majskylling till middag samman med pasta och nån god sås.
Varit en lugn och skön dag. Härligt och vara hemma med mannen.. Dags att laga mat!


Kommentarer
Annica

Åhhh om du ska köpa en ny säng så kan jag få köpa din :D

2009-08-01 @ 11:39:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0