nå nå..

E sjukt trött.. Sov inte alls mkt inatt.. Satt uppe med Helene och snakka i mässen.. Skönt o få prata med henne,
höra hennes åsikter, bara släppa ut allt jag gått o burit på.. Älskar att den tjejen är SÅ sjukt rak på sak och säger exakt vad hon tycker och tänker utan massa krångel och sånt..

Det är lite trubbel i paradiset oxå.. O det känns riktigt jobbigt att vara här och veta att mannen inte har det så bra där hemma, och det är allt pga mig! Jag vill inget annat än att han skall vara lycklig. Men det visar visst sig att jag inte alls är tillräckligt kärleksfull eller omtänksam. Är jag verkligen så egocentrisk? .. Jag försöker mitt bästa, ändra på mig.
Förr klara jag ju knappt och hålla hand ute.. Jag kunde ej visa offentligt vem jag var tillsammans med, jag var inte alls den som tyckte om att kramas eller visa kärlek. Mads har fått mig att tro på kärlek igen, att våga vara känslig. Men till en viss gräns. Det känns fortf främmande, nytt.. Jag tror inte ALLS han förstår var jag kommer ifrån, vad jag har upplevt i gamla "relationer" .. Han är ALLT va jag inte haft i en relation.. O det säger mkt tycker jag!!
Det är nästan så han borde få träffa mitt X, bara för och inse vad jag fruktar i en person.. För och se va jag haft med och göra.. Men jag vill ej se mitt X, så det kmr nog aldrig bli av.. Det är bara så svårt att "visa" Mads va jag känner..
Han säger att handling betyder mer för honom än ord.. Men jag står kluven, för jag har INGEN som helst aning hur jag skall kunna visa det? Jag är visst inte så bra på det där, att visa honom kärlek.. E det någon som har tips, eller som är i samma position? .. *suck* .. Jag vet inte om Mads fortf läser mina inlägg, förstår om han slutat.. Det jag skriver är inte menat  till att såra någon, men ibland måste jag bara få ut tankarna.. O min rehabilitering har alltid varit att Skriva..

Jag tror jag skall ner o sova ett par timmar.. Startar igen kl 17:00.. Det har vatt rätt tråkigt på jobb.
Igår hade vi bara 430 pax, o hade först otroligt tråkigt i kassan i spriten, sen blev jag flyttad till tøjbutiken, o där hade jag ÄNNU tråkigare.. Inga pax.. O vika vika vika kläder tills man blir helt fyrkantigt i hufvet.. uff.. Not my thing..
Hoppas på att det iaf blir lite mer i aften, trots samma paxantal..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0