Do you feel me..?

För tillfället hör jag på "Do you feel me" av Anthony Hamilton..
En låt som Macke skickade till mig tidigare idag.

Har ni någonsin känt att ni står så otroligt nära en person, men ändå är ni som 2 totala främlingar? Känslan av närhet och tillhörighet är stark, men när du ser denna person på avstånd, märker du hur långt väck ni egentligen står varann.. Man tror sig känna varann.. Men i ett ögonblick av tystnad, märks osäkerheten och avståndet mellan er. Hur kan man vandra så långt, utan att ett ord hörs? Utan att man finner varann?

"Soviet Connection (The Theme From Grand Theft Auto IV) / Michael Hunter"

Inspirerande.. Mina tankar är många idag.. Mads är ute, så jag har tid för mig själv och att höja volymen högt och låta tankarna vandra iväg.. Otrolig känsla.. Bara vara.. Vara med mig själv och mitt inre.. Saknar det.. Mina tankar har varit låsta ett tag, fångade i ett nät av mörka moln.. Tid att finna tillbax till det vackra.. Till glädjen inom mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0