Tidig afton..

Sitter i mässen i mjukisbrallor o t-tröja.. Sååååå skön känsla :O)
Kl närmar sig 10, och jag fick faktiskt en "tidigt" kväll, halv 9 var jag klar.. O då hade jag t.om hunnit städa och dammsuga receptionen.. :)) .. Det har vatt några långa dagar, med upp till 13,5 timmars arbete.. Det har varit rätt kaotiskt med deras bokningar, eller brist på bokningar. hmm.. Förstår bara inte hur svårt det kan vara att hålla styr på en så enkel sak?

Iaf.. Jag har vatt trött, mer än trött.. Däckar totalt efter jobb.. Men det blir inte mkt sömn.. 6 timmar som mest..
Men jag håller humöret uppe, e fort sprallig och glad.. :o) Jag får se om jag blir här ute de 3 månaderna.. Marianne vill ju helst det.. Hoppas bara det blir mer styr på det från A. sida..

Saknar dock min familj.. O mina vänner.. Önskar sååååå att jag kunde fått snacka iaf 1 minut med Lee..
Hon e visst fortf i Mexico.. Saknar verkligen henne.. Hennes närvaro.. Bara hänga med henne.. Behöver ej göra nått speciellt, behöver inte prata.. Bara veta att vi e där för varann.. Fan vilken härlig kompis! :o)

Saknar oxå att ha en killkompis o snakka med.. Bara softa med och snacka..
Jag e verkligen glad för att jag har Johanna här ute, hon e bara såå skön tjej alltså! Me likey!!

Neh, om man skulle ta o sova lite? Eller ser på film.. Mads o jag går ju heeelt skeva schema..
Jag jobbar 8-20 (på papper) hehe.. Mads jobbar 12-00.. men men.. Kanske e bästa så, så man inte tröttnar på varann..

Gonatt världen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0