Tacos och julönskan..

Det blev nästan en timmes joggingtur med den lille Körde två minuters intervaller, Vågar knappt något annat när jag inte rört mig på så länge. Men det var var en skön tur, vädret var perfekt att spring i. Valde att ta mig in mot brorsan och tjejen. Det blev tacos till frukost Jag håller min kost sund och hälsosam!

Nu sitter vi bara och lyssnar på musik och kollar in möbler på nätet. Jag skall investera i en ny säng och sängram. Plus jag gärna vill ha en ny tv, ett soffbord och matta. Ja, så massa småting..

Julgåvor till Annie kanske? :P

Skall ta mig ut i veckan och se vad jag kan finna. Har funnit en sängram på ellos.se som jag jättegärna vill ha. Men den är nog lite stor för det nya sovrummet. Vill ju gärna behålla den orientaliska stilen. Det får nog bli ett besök på Indiska och My Livingroom. Där finner man alltid fina ting.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0