Svart under ögonen..

Borde vara i säng.. Har nyss betalt in alla mina räkningar.. Alltid ett nöje!

Jobbade igenom hela dagen utan och hålla eftermiddags fri. Med två timmars sömn igår, så måste jag erkänna att jag känner mig som en säck potatis. Blev inga löne-sedlar idag, så har en del och stå i imorgon bitti. Fick fri kl. 19:00 idag, riktigt skönt. Var nere en sväng vid Michelle och hängde med henne i Adventure club. Sen var jag uppe på broen i 1½ timme ikväll och snacka skit med Styrmand Sten på hans vagt.

Chilie lämnade mig för en kort stund sen. Vi har haft filmkväll igen. Changeling med Angelina Jolie. Baserad på en sann historia, väldigt bra film. Kan varmt rekommendera den till er.

Det har varit en omtumlande dag med många tankar om livet och framtiden. Men kommer inte fram till något. Velar fram och tillbaks och allt jag vet med säkerhet, är att jag måste sätta mig själv i första hand.

Nu tror jag att det är dags för mig och sova. Natti natti..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0