Segare än en segråtta!

Fick två timmars sömn inatt. Tvättade mellan 7-12 och sen har jag vatt i full gång hela dagen. Padde Broholm kom till Malmö på besök. Sen har jag vatt i stan med brorsan och grabbarna hela dagen. Känns dock inte som om jag fått gjort något vettigt. Lämnat in min digitalbox på Bogalleriet och inhandlat några stickade tröjor och strumpbyxor. Spännande dag. Ändå har jag känt mig stressad och irriterad. Men nu är jag hemma igen, och skall snart packa väskan. Jobbet väntar på mig imorgon. Det blir skönt att papa skall med trots det inte blir mycket "jul-stämning". Men det allra viktigaste för mig är att få spendera de närmaste dagarna samman med honom.

Skriver mer när jag kommit ut på havet igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0