läggdags..

Närmar sig läggdags. Haft avdelningsmöte ikväll, så det blev rätt sent. Hann åtminstone gå i dampbad och sola innan mötet vilket var riktigt efterlängtat idag. Är extremt trött, och magen krånglar. Har ej tagit medicinen på två dagar. Skall se om jag hinner ringa läkaren imorgon bitti.

Lägenhetsvisning om två dagar, hoppas verkligen Annica hinner gå och kolla på den åt mig.

Hatar och vara ensam här ute, blir tokig.. Önskar bara någon bodde i min øverkoj så hade jag varit glad! Sista dagarna har varit förvirrande och rent ut sagt jobbiga. Alla dessa tankar tar kål på mig. Vill bara ha ro i sinnet.



Kommentarer
Kan Dee Drawings

Tack snälla du vad glad jag blir! :) Tyvärr är tavlan såld. Men jag la upp en bild på den ändå, vill ha allting samlat på bloggen för mina läsare att se :) Men spana gärna in www.kandeeshop.se då och då. Där lägger jag upp alla tavlor jag målar till salu. Bamse kram!

2009-12-02 @ 13:05:53
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0