Lägenhetsvisningen idag..

Äntligen fri.. Tvättat, duschat, målat naglarna, och nu kollar jag på CSI. Skönt att bara kunna ta det lugnt.

Åkte ju till Malmö tidigare idag för att gå på en visning. Hann träffa Padde och Annica före, vilket var underbart.

Lägenheten var inte i det bästa skicket, faktiskt väldigt dåligt skick. Vi var 4 stycken på visningen, men kundvärden sa att den är min om jag vill ha den. Mkb skulle i så fall stå för skifte av golv i hall, sovrum och kök plus en ny säkerhetsdörr. Även ny kyl/frys och slipning av parkettgolv i vardagsrum. Men mannen som bott där, har redan fått VLU på lägenheten, och har då valt baby blå färg i sov- och vardags-rum. Så om jag vill ha andra färger, får jag själv stå för den kostnaden. Men det kan jag väl investera i antar jag. Har inte bestämt mig ännu om jag vill ha den eller ej. När jag var på väg tillbaks med tåget mot Köpenhmn, ringde en annan kundvärd från MKB och frågade om jag ville komma på en visning på Möllan på måndag. Jag har köplats 2 på den. Tackade ja.



Kommentarer
Anonym

Har du fått alla dessa lägenhetsvisningar tack vare att du är medlem på Boplats syd? Kanske är värt att investera i...

2009-12-03 @ 22:10:37
Bitte

Det ska jag minsann också testa...vilket flyt du har!

2009-12-05 @ 22:17:40
URL: http://bitte.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0